czwartek, 13 czerwca 2013

Krótkie info na temat tego co się dzieje w naszej 'redakcji'

Jak zapewne zauważyliście, jakiś czas na blogu nic się nie dzieje. Przyczyniło się do tego kilka czynników:

Pierwszym winowajcom jest mój, już starawy notebook. Około półtora tygodnia temu padła mi ładowarka, a z tego względu, że obecnie jestem z dala od cywilizacji, ciężko mi było zaopatrzyć się w nową.

Drugim czynnikiem jest okres egzaminów na studiach. Sesja i te sprawy.

A teraz dobre wieści!
Dnia dzisiejszego zaopatrzyłem się w nową ładowarkę i mój mózg wskoczył na tryb intensywnego myślenia o Tool'u, a Perfect Circle i Puscifer'ze, więc możecie się spodziewać kilku nowych wpisów na dniach.

Na koniec, żeby post nie był taki pusty, coś co niedawno wpłynęło do sieci. Kolejny cover Lateralus'a.
Ps. Niech słowo 'kolejny' was nie zniechęca, bo cover jest całkiem imponujący. Zresztą sami oceńcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz